Transport i dostawa
Kiedy złożysz zamówienie w naszym sklepie internetowym Orafresh.pl, wyślemy je tak szybko, jak to możliwe.
1: Przewoźnik
Twoją paczkę wyślemy bezpiecznie i pewnie za pośrednictwem PostNL.
2: Koszty
W naszym sklepie internetowym orafresh.pl pobieramy 34PLN kosztów wysyłki w całej Europie, z wyjątkiem zamówień powyżej 278PLN, wtedy wysyłka jest darmowa.
3: Termin
Kiedy zamawiasz produkt na stronie orafresh.pl, staramy się dostarczyć go jak najszybciej. Dokładne informacje na temat terminu dostawy znajdziesz na stronie konkretnego produktu. Możesz również skontaktować się z nami, aby zapytać o dokładny czas dostawy.
4: Procedura obsługi przewoźnika
Jak tylko wyślemy Twoją paczkę, otrzymasz od nas potwierdzenie pocztą elektroniczną z kodem śledzenia przesyłki z PostNL. Możesz użyć tego kodu, aby śledzić przesyłkę. Jeśli nie ma Cię w domu podczas dostawy, PostNL może zrobić dwie rzeczy, a mianowicie:
1: PostNL może spróbować ponownie dostarczyć paczkę do Ciebie w następnym dniu roboczym;
2: PostNL może spróbować dostarczyć paczkę u Twoich sąsiadów i poinformuje Cię o tym.
Jeśli podczas drugiej dostawy ponownie nie będzie Cię w domu, PostNL może zrobić dwie rzeczy, a mianowicie:
1: PostNL dostarczy Twoją paczkę do najbliższego punktu paczkowego PostNL, gdzie będziesz mógł odebrać paczkę przez 14 dni kalendarzowych, o czym poinformuje Cię doręczyciel;
2: PostNL może spróbować dostarczyć paczkę u Twoich sąsiadów, o czym zostaniesz poinformowany.
Jeśli nie odbierzesz paczki z punktu odbioru w wyznaczonym czasie, paczka zostanie zwrócona do nadawcy. W takim przypadku skontaktujemy się z Tobą, jak tylko otrzymamy paczkę w magazynie. Dotyczy to również sytuacji, gdy na paczce znajduje się niekompletny lub nieprawidłowy adres.
5: Brak w magazynie lub dłuższy czas dostawy
Jeśli danego produktu nie ma w magazynie, możemy poinformować Cię o tym na trzy sposoby w naszym sklepie internetowym orafresh.pl, a mianowicie poprzez:
- Wyłączenie produktu, aby nie można było go już zamówić;
- Wskazanie dłuższego czasu dostawy w dniach roboczych na stronie produktu".
- Poinformowanie Cię, że zamawiasz produkt w przedsprzedaży z dłuższym czasem dostawy.
- We wszystkich trzech przypadkach dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć Ci produkt tak szybko, jak to możliwe.